Klantgerichtheid

Recensie: Eindelijk weer een opticien gevonden waar klantgerichtheid en vakmanschap voorop staan en waaraan iedereen uit het team op een prettige manier zijn/haar bijdrage levert. Dank je wel en vooral: ga zo door.
Erik v Gompel

Gratis montuur

Beste Wim,

 

Graag wilde ik je hartelijk bedanken, voor het gratis montuur voor mijn man.

Mijn man, pakte zijn bril in de hand en ik verloor mijn evenwicht en viel op de hand waar hij zijn bril in had. Gevolg: het pootje brak af.

 

Ik ben toen naar Foudraine optiek gegaan en heb Wim het hele verhaal verteld, en Wim zei: “Ik kan hem niet meer maken, maar ik zal kijken of ik nog een montuur heb waar de glazen in passen”. Zo gezegd zo gedaan. Hij heeft een montuur gevonden, en de glazen er in gezet.

 

Toen ik wilde betalen, zei hij: “Dat hoeft niet, service van de zaak”. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een verrassing en wat was ik daar blij mee.

 

Ik vond het zo aardig van Wim, dat ik hem zelfs heb opgegeven voor, de Warme Douche, van het Radar consumenten programma. Ik kan niets anders zeggen dan dat Foudraine Optiek een hele fijne zaak is met heel aardig personeel en waar je goed wordt geholpen.

 

Nogmaals heel hartelijk bedankt Wim,

 

Louise Hoeijmans

Garantie loslating ontspiegeling

Beste Wim,

 

Graag wil ik je bedanken voor de geweldige service die je gaf toen de coating van mijn brillenglazen los ging laten.

 

Je hebt de glazen volledig vergoed, en samen met Cristel heb ik een erg mooi nieuw montuur uitgezocht.

 

Ik draag mijn nieuwe bril met erg veel plezier!

 

Nogmaals,

hartelijk dank hiervoor.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ria van den Berk.

Blue Control

Hallo Allemaal,

 

Na een jarenlange strijd tegen hoofdpijn dan toch de oorzaak gevonden. Het beeldscherm geeft een te intense straling af en dat resulteert dan weer in hoofdpijn. Advies van een bijzonder kundig opticien bracht uitkomst.

Ik heb nu Blue Control glazen en dat scheelt een berg. Oogmeting en maken van de bril was letterlijk enkele dagen en daarna, inderdaad geen hoofdpijn meer. Kan nu weer volop genieten van het werken met een beeldscherm.  En ja zoals beloofd ik draag hem nu continu en ben er zeer over te spreken.

 

Nogmaals mijn hartelijke dank en jullie zullen me wel vaker zien daar. Want je begrijpt natuurlijk dat service een uitstervend onderdeel is van deze maatschappij, iets waar velen nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

 

Wim… Ga zo door..

 

C. uit Best

Nooit meer een andere opticien

Na maanden bij ’n “goede” optiek in Uden te zijn geweest, met twee maal nieuwe glazen en veel op en neer lopen, kwam men tot de ontdekking dat er ’n oude meting was gebruikt. Dat was voor mij genoeg reden een andere te zoeken.

 

Via m’n zus kwam ik bij u terecht. Wat een openbaring!!!! De meting alleen al! De eerste opticien die ontdekte dat de prisma aangepast moest worden. De nieuwe bril voldoet intussen zo goed dat, wat mij betreft, geen enkele andere opticien nog naar mijn ogen mag kijken. En de service is geweldig.

 

Met oprechte dank.

 

D.van Asperdt. Eindhoven.

Plaats een recensie

Velden met een * zijn verplicht